Szukaj

Wpisz szukany produkt


Wyszukiwanie zaawansowane
Informacje o zakupach

Sprzedawca

NEMO-Aquaria Katarzyna Gawłos

Numer NIP: 7282692916

Numer REGON: 100529068

Organ, który zarejestrował działalność gospodarczą

Urząd Miasta Łodzi

Adres przedsiębiorstwa

ul. Rokicińska 188a, 92-412, Łódź

Adres do reklamacji

ul. Kosodrzewiny 68, 92-411, Łódź

Opis procedury reklamacji

  • Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedawca zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
  • Sprzedawca rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
  • Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Klienta adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

Prawo odstąpienia od umowy

  • W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług – zawarcia umowy, Klient (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedawca zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności.
  • Aby odstąpić od umowy zawartej poprzez witrynę www.Nemo-Sklep.pl, należy złożyć stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: biuro@nemo-aquaria.pl. Klient może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Przesyłkę należy nadać na adres: ul. Kosodrzewiny 68, 92-411, Łódź.

Koszt zwrotu rzeczy

  • W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania towaru.
  • Towar musi zostać odesłany przez Klienta na adres: ul. Kosodrzewiny 68, 92-411, Łódź, na koszt Klienta w nienaruszonym stanie.

Brak możliwości odstąpienia od umowy

Prawo odstąpienia od umowy zawartej za pośrednictwem witryny www.Nemo-Sklep.pl nie przysługuje Klientom w odniesieniu do umów:

  • dotyczących zakupu towaru żywego (ryby, rośliny);
  • w przypadku dokonania odbioru uszkodzonej mechanicznie podczas transportu przesyłki, bez sporządzenia protokołu reklamacyjnego w obecności kuriera;
  • świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą klienta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
  • w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Klienta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  • w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
  • w której Klient wyraźnie żądał, aby Sprzedawca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli Sprzedawca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania Klient żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje Klientowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  • dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
  • zawartej w drodze aukcji publicznej;
  • świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;
  • o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Klienta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

Obowiązek dostarczenia rzeczy bez wad

  • Sprzedawca zobowiązuje się dostarczać produkty pozbawione wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży.

Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur

  • Klient będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Łodzi. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.

Zamówienie produktu, umowa kupna, limity

Przebieg procesu zamówienia

  • Sprzedawca oferuje Klientom produkty akwarystyczne. Klient, klikając na produkt lub opis produktu, przechodzi do strony ze szczegółowym opisem danego produktu. Produkt jest umieszczany w wirtualnym koszyku poprzez podanie żądanej ilości i kliknięcie przycisku „Do koszyka”.
  • Klikając na przycisk "Koszyk", wyświetlany w prawej kolumnie sklepu, Klient przechodzi do strony, na której może w dowolnym momencie sprawdzić produkty w wirtualnym koszyku i w razie potrzeby dokonać zmian.
  • Jeśli Klient chce sfinalizować zamówienie, przechodzi dalej, klikając na przycisk "Do kasy". Należy się wówczas zarejestrować (w przypadku jeśli Klient nie dokonywał wcześniej rejestracji), zalogować lub wybrać szybką opcję zakupów bez rejestracji ( w tym przypadku nie będziemy otrzymywać informacji o statusie zamówienia).
  • Po zalogowaniu lub rejestracji, Klient przechodzi do przedostatniej strony "Potwierdzenie zamówienia", na której znajdują się wszystkie szczegóły dotyczące zamówienia (w tym ustawowy podatek VAT), dostawy i kosztów przesyłki.
  • Zamówienie zostaje odesłane poprzez kliknięcie przycisku "Zakończ i zapłać". Oznacza to, że wiążąca oferta kupna została złożona.

Umowa kupna

  • Przedstawienie asortymentu w sklepie www.Nemo-Sklep.pl służy jako ilustracja i nie stanowi wiążącej oferty sprzedaży.
  • Klient składa wiążącą ofertę kupna poprzez sfinalizowanie procesu zamówienia i kliknięcie na przycisk "Zakończ i zapłać". Wówczas Klient otrzymuje automatyczne potwierdzenie na podany adres e-mail (tzw. potwierdzenie zamówienia). To potwierdzenie zamówienia nie jest jeszcze zawiązaniem umowy. Zawarcie umowy kupna ze Sprzedawcą następuje w momencie, gdy Sprzedawca przyjmie zamówienie Klienta, zmieniając jego status na „W trakcie realizacji” oraz wysyłając zamówiony towar i potwierdzając to drugim e-mailem (potwierdzenie wysyłki).

Limity zamówienia

  • Produkty sprzedawane są wyłącznie w ilościach detalicznych. Oferta kierowana jest do osób, które są w wieku umożliwiającym im zdolność do czynności prawnych.

Ceny i koszty przesyłki

Ceny

  • Wszystkie ceny zawierają podatek VAT. Dodatkowo doliczane są koszty przesyłki.

Koszty przesyłki

  • Sprzedawca nie wyznacza minimalnej kwoty zamówienia.
  • Na terenie kraju przesyłki dostarczane są za pośrednictwem firm kurierskich i uzależnione są od wagi i rodzaju przesyłki.
  • Towary dostarczane są tylko na terenie Polski.

Dostawa

  • Sprzedawca dostarcza swoje towary do konsumentów.
  • Czas wysyłki podany jest każdorazowo w opisie produktu. W przypadku, jeśli w danym momencie wysyłka w podanym terminie nie jest możliwa, Sprzedawca kontaktuje się z Klientem telefonicznie lub mailowo w celu uzgodnienia nowego terminu dostawy, częściowej realizacji zamówienia lub rezygnacji z zamówienia. W przypadku rezygnacji z zamówienia Sprzedawca zobowiązany jest do niezwłocznego zwrotu płatności.
  • Termin wysyłki zamówionych towarów wynosi do 14 dni od momentu potwierdzenia zamówienia, o ile między Zamawiającym a sklepem nie nastąpią inne uzgodnienia.

Zastrzeżenie własności

  • Towar pozostaje własnością Sprzedawca, aż do momentu całkowitej zapłaty za towar. Zastaw, przeniesienie własności w celu zabezpieczenia wierzytelności, przetwarzanie lub wprowadzanie zmian w wyglądzie przed przekazaniem prawa własności do produktu są dozwolone jedynie za zgodą sklepu Sprzedawcy.

Sposoby kontaktu

  • telefon: 603 774 818

Gwarancja

  • Większość produktów sprzedawana w Nemo-Sklep.pl posiada 2-letnią gwarancję. W innym przypadku termin wskazany jest w opisie przedmiotu.
  • W mocy prawnej pozostają ustawowe warunki gwarancji.

Metody płatności


Przelew na polskie konto bankowe

Dane do przelewu:

  • Rachunek bankowy: mBank SA
  • Nr konta dla przelewów w PLN:
    11 1140 2017 0000 4202 0465 5967
  • Odbiorca: Katarzyna Gawłos
  • Adres odbiorcy: ul. Rokicińska 188a, 92-412, Łódź
  • Tytuł przelewu: numer zamówienia
  • Zamawiający: Imię i nazwisko
  • Kwota przelewu: końcowa suma rachunku
Ochrona danych osobowych
  • Wyrażenie przez Klienta zgody na przetwarzanie danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 1997 r nr 133 poz. 883) i niezbędnych do realizacji umowy jest warunkiem zrealizowania zamówienia.
  • Administratorem danych osobowych jest NEMO-Aquaria Katarzyna Gawłos z siedzibą w Łodzi pod adresem: ul. Rokicińska 188a, 92-412 Łódź.
  • Zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych podanie danych osobowych jest dobrowolne a Klientowi przysługuje prawo wglądu do swoich danych i ich poprawiania, zmiany, jak również żądania ich usunięcia.

Akceptuję
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.